Twórca gier oraz wykładowca akademicki. Jest starszym wykładowcą kierunku Humanistyka 2.0 – badanie i projektowanie gier (Gamedec) na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, oraz asystentem dydaktycznym w Katedrze Systemów Informatycznych na Uniwersytecie Morskim w Gdyni. Prowadzi zajęcia z takich przedmiotów, jak Projektowanie gier planszowych, Projektowanie gier analogowych, Projektowanie gier miejskich i ARG, Zarządzanie projektem, Zarządzanie projektami informatycznymi, Grywalizacja, Multimedia, Grafika komputerowa i techniki multimedialne, Ekonomia branży gier oraz Współpraca z interesariuszami. Jest współtwórcą programu nauczania kierunków GS&D (Game Studies and Design) dla UKW w latach 2016-2018 oraz twórcą materiałów edukacyjnych w międzynarodowym projekcie GameHighEd https://gamehighed.ukw.edu.pl/jednostka/gamehighed. W ramach gamehighed przewodził zespołom, które stworzyły materiały edukacyjne – sylabusy oraz kompletne Teacher’s Book dla przedmiotów First Steps in Game Design, Analog Game Design oraz Game Project Management. W chwili obecnej jest niezależnym twórcą gier współpracującym z firmą Klabater SA (gdzie pełni też funkcję członka rady nadzorczej) oraz Sirius Game Studio. Jego portfolio to ponad 200 gier planszowych, karcianych, miejskich, ARG, video oraz larpów i gier z gatunku immersive experiences. W latach 2010-2013 był kierownikiem projektów w firmie TREFL SA, a w latach 2013-2015 jako specjalista R&D w zakresie grywalizacji oraz nauki w oparciu o gry współpracował z firmą Young Digital Planet SA. Jest współautorem i jednym z redaktorów publikacji o trendach w edukacji (“The Book of Trends in Education 2.0”. https://www.ydp.eu/assets/pdf/The-Book-of-Trends-in-Education-2.0-YDP.pdf