Grudzień upłynął pod znakiem Wypraw Edukacyjnych w każdej z Baz. Przez 6 dni twórcy i twórczynie gier zgłębiali tajniki branży gier wideo, uczestnicząc w warsztatach i zajęciach prowadzonych w ścieżkach:
- Game development (praca z silnikami Godot, Unity i Unreal),
- Game design,
- Game experience,
- Quality assurance,
- Project management.
Ważnym punktem Wypraw był prawdziwy maraton kreatywności: 24-godzinny Lem Game Jam. Zadaniem uczestników i uczestniczek było stworzenie gry inspirowanej twórczością Stanisława Lema – co wszyscy zrobili z niezłym rozmachem! Ostatniego dnia trenerzy interpersonalni, bazując na obserwacjach z gamejamu, rozmawiali z drużynami o komunikacji i rozwiązywaniu problemów zespołowych.
Kolejne Cyberiadowe spotkanie stacjonarne wiosną 2025 roku. Tymczasem trzymajcie kciuki za nasze zespoły – przed nimi kilka zadań online (tzw. mile stone’ów)!