Absolwentka kierunku Humanistyka drugiej generacji o specjalizacji Gamedec: Badanie i Projektowanie Gier. Od ponad siedmiu lat związana zawodowo z branżą gier planszowych i zabawek. W Winning Moves, na stanowisku Senior Product Developer & Custom Projects Associate, zajmuje się tworzeniem gier planszowych i karcianych, a także puzzli, od konceptu do przygotowania produktów do druku.
Jej głównym zadaniem jest realizacja projektów personalizowanych B2B, oraz development produktów licencyjnych, gdzie odpowiada za tworzenie treści, pracę z ilustratorami, grafikami 2D i 3D, tłumaczami oraz kontaktem z licencjodawcami. Od 8 lat współpracuje jako freelancerka z firmą Sirius Game Studio. Współautorka dwóch innowacji w zakresie edukacji: ASGO – Autonomicznego Systemu Grywalizacji Offline, czyli podręczników i narzędzi dla nauczycieli chcących zaimplementować elementy grywalizacji na lekcjach, oraz Lekcje z Plot Twistem, projektu w którym nauczyciele mogą wykorzystać interaktywne opowieści, by zwiększyć zaangażowanie uczniów w proces nauczania.
Od października 2024 prowadzi zajęcia na kierunku Projektowanie gier historycznych na Uniwersytecie Gdańskim.