Biolog eksperymentalny i informatyk z wykształcenia, projektant gier z miłości. Uparcie próbuje symulować, prototypować i projektować wszystko co wywołuje jakieś emocje. Od prawie 8 lat robi gry zawodowo, z każdej możliwej strony. Była programistą, analitykiem danych, projektantem questów i poziomów, głównym projektantem, a teraz jest dyrektorem kreatywnym. Tworzyła gry każdego rozmiaru, od małych indi tytułów, przez f2p dla milionów graczy, a kończąc na grach premium (w tym Frostpunku, który był nominowany do BAFTy i zdobył liczne nagrody za swój design). Ostatnie 5 lat spędziła w 11 bit studios, a teraz zaczyna nową przygodę w Anshar Studios jako dyrektor kreatywny. Poza pracą zajmuje się teorią designu (wykładając i publikując na ten temat) i edukacją kolejnych pokoleń game designerów. Jest między innymi wykładowcą Game Dev School, kuratorem IndieCade i członkiem ICAN. Jedna ze 100 osób, które zmieniają oblicze branży gier według GamesIndustry.biz. Lubi koty.