Trener, przedsiębiorca, grywalizator, nauczyciel akademicki. Od 2015 r. związany z branżą gier. Tworzył gry mobilne, scenariusze gier PC, następnie rozpoczął tworzenie projektów grywalizacji. Współpracował z takimi firmami jak: Westhill Consulting, Gamma Discover, Starway Institute, Startup Academy, Brainstream, Student Travel, Kontestacja, czy Doradcy Przyszłości. Twórca narzędzi grywalizowanych i gier szkoleniowych takich jak: Maszyna – Odyseja, czy Bohaterowie: gra storytellingowa. Autor książki “Gamifikacja – 100 sposobów gamifikacji Twojego biznesu”. Wiceprezes Zarządu Fundacji Teatrikon i realizator działań w projektach NGO. Współpracował również z takimi organizacjami jak: Forum Młodych Lewiatan, Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, Kielecki Park Naukowo-Technologiczny, Fundacja Wolności, Fundacja Nowy Staw, Fundacja Sempre a Frente i inne. Od 2018 r. naucza przedmiotu “Promocja i Dystrybucja Gier” na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Specjalność: Umiejętności przedsiębiorcze, Kreatywność, Marketing, Komunikacja, Tworzenie gier i grywalizacji, praca metodą projektu.